ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,  ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,

  ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,  ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,

  ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,  ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,

  ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,  ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,   ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ,
 
        
 

Select Language :     English       Persian             Email : info@packprinting.net


 

Search in website :  

    صنایع چاپ و بسته بندی

 


سمینار PRINT4 ALL 12-13 سپتامبر 2017 میلان ایتالیا




سمینار PRINT4 ALL

12-13 سپتامبر 2017 میلان ایتالیا

بابک شیرخانی

در عصر اینترنت، صنعت چاپ همیشه  ابزار ارزشمندی است. مساله ی مهم در این میان تشویق به تغییر و یا حتی شاید ریسک پذیری است و انتخاب راهکارهای جدید برای  تبدیل بروشور سنتی به تجربیات سه بعدی.  از بسته بندی پیتزا به صورت سطوح دی جی گرفته تا  کاغذ دیواری اتاق کودکان به صورت قصه گویی تعاملی.

این ها تنها بخشی از مثال هایی هستند که در کنفرانس "چاپ برای همه " به آن ها پرداخته شد. این رویداد در روزهای دوازدهم و سیزدهم  سپتامبر 2017 برگزار شد. با نگاهی نوین به صنعت چاپ، کارآفرینان و خلاقان، امکانات بالقوه ی بسیاری را کشف می‌کنند که می توان از آن ها در راستای موفقیت‌های بیشتر بهره برد.

بیش از چهارصد متخصص در این رویداد شرکت کرددند. چاپگران و تولید کنندگان از اجزای سازنده‌ی این زنجیره‌ی تولید هستند که در مراحل مهم تصمیم گیری نقش دارند و فناوری‌های جدیدشان را عرضه می‌کنند: خلاقان، مدیران بازاریابی، مالکان برند و خرده فروشان و اپراتورها،نقش چاپ در زندگی مشتریان از تولید گرفته تا فروش در این رویداد نشان داده شد. همچنین برنامه های آموزشی هم بخشی از برنامه های رویداد چاپ برای همه بود.

 

این سمینار با همکاری RGI (Italian Association Of Graphic Industry Suppliers)

و سازمان وتعیین کنندگان صنعت چاپ و گرافیک و نیز سازمان (Italian TradeAgency)ITA

و وزارت توسعه و اقتصاد ایتالیا برگزار شد .در روز12 سپتامبر مصادف با.... راس ساعت 13/45 دقیقه سمینار PRINT4ALL در سالن همایش نمایشگاه شهر میلان برگزارشددر ابتدا اقای الدو پرتیAldo peretti))نماینده سازمانACIM ونیز اقای جیورجیو نماینده سازمانARGIو نیز اقای جیوسپی گاری مدیر مرکز نمایشگاه های شهر میلان به حاضرین خیر مقدم گفتند  . در این سمینار دو روزه کا با هدف گسرش قوانین بسته بندی و نیز اطلاع رسانی از جدیدترین دستاوردهای صنعت بسته بندی و چاپ در اروپا و منطقه مدیترانه برگزار شد، با حضور نمایندگانی از کشور های اروپای و از کشورهای چون ایران،مصر ،لیبی، مصر،الجزیر، مراکش،تونس، ترکیه ، بلاروس، روسیه،نمایندگان و روزنامه نگارانی شرکت کرده بودند در این سمینار دو روزه نمایندگان بخش خصوصی و دولتی ایتالیا سخنرانی های با موضوعیت های چون ارزش چاپ و ارتباط ان با مصرف کننده ،چاپ و ارتباط ان با محصولات در فروشگاه ، چاپ هوشمند و اینده ان در صنعت چاپ ، چاپ و ارتباط ان با محصول بعد از خرید،ایراد کردند که در ادامه نظر شما خوانندگان عزیزرا به گزیده ی ازمطالب ارایه شده، جلب می نماییم .

سخنرانان اصلی:

اِنزو باگلیری از Bocconi SDA : " ما در دوره‌ی تغییر تاریخ زندگی می‌کنیم. در دوره‌ی تغییر از اقتصاد  داد و ستدی به اقتصاد ارتباطات. جهان در حال تغییر است: امروزه عمده ی تمرکز باید بر مشتریان باشد که اطلاعات خود را با رقبای شما به اشتراک می‌گذارند. یعنی امروزه دیگر رقابت چندان به طول نمی انجامد. بلکه به شیوه ای متفاوت و موثرتر انجام می شود از طریق اطلاعاتی که با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود و پایه‌ی مهارت‌ها و توانمندی‌های آنان را تشکیل می‌دهد."

اولیور توسکانی:" برای تغییر لازم است حس پرسش گری در شما تقویت شود. امکان ندارد که در آنِ واحد هم خلاق و نوآور باشید و هم  راحت طلب. با نگاه به گذشته نمی‌توان نوآوری کرد. بلکه برای این کار تنها باید چشم به رو به رو داشت."

 

پائولو ایابیچینو از گروه صنعتی Mather & Ogilvy  ایتالیا: " سرنوشت برندها در دست افراد سازنده‌ی آن هاست. اگر می‌خواهید خیالتان راحت باشد ناگزیر از یادگیری هستید. "

پیتر باتینس:" ماشین‌ها، مبلمان و اثاثیه‌ی خانه، تجهیزات پزشکی و درمانی و وسایل الکترونیک، همه و همه ... امروزه آثار صنعت چاپ را در همه‌ی آن‌ها می توان دید. آثار صنعت چاپ را در همه جا می‌توان دید. فقط روی کاغذ نیست."

 

چاپ پیش از فروش:

آریانا بارتولی، از اورونیکز: "کاغذ همیشه به درد بخور و مفید است اما ما باید تولیدات خود را ارتقا دهیم تا آن ها را  خاص ویژه سازیم. باید بر عامل "خیره کنندگی" تمرکز داشته باشیم. همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید. برای تلویزیون‌های سه بعدی جدید بروشوری تولید کردیم که بتوان آن را با عینک سه بعدی خواند.  این نوع بورشور نشان دهنده‌ی تولد  یک تجربه‌ ی جدید است. "

فدریکو کوزا از Leader form : " لازم است متفاوت بیندیشیم. استفاده‌ی هوشمندانه از فناوری‌های جدید به ما امکان می دهد از تدابیر بازاریابی، بهتر و موثرتر بهره ببریم.  به این ترتیب با نیازها و ویژگی های هر مشتری هماهنگ می‌شویم."

کارلا لِوِراتو  از GruppoRoncaglia : " راز پیشرفت و ارتقای موثر در بودجه‌ی زیاد نیست. بلکه در تشویق ایده‌های جدید است. "

جوزف مارساناکو  از  روتولیتو لومباردا : " فناوری دیجیتال امکانات متنوعی را در اختیار ما می‌گذارد. با آن می‌توانیم بر محدودیت‌های جریان کار غلبه کنیم. امروزه با استفاده از این امکانات می‌توانیم محصولاتی دارای ارزش‌های بیشتر تولید کنیم که به نحو فزاینده ای شخصی هستند."

 

چاپ و ارتباطات ذخیره شده

لورت دو فرانکو از باریلا:" نوع بسته بندی در مواقعی که لازم است انبار و ذخیره شوند معمولا متفاوت است. توسعه‌ی راهکارهای متنوعی برای تولیدات متنوع اهمیت بسیار دارد. از بسته بندی سبز برای محصولات ارگانیک گرفته تا تاثیرگذاری‌های بصری و شنیداری. "

ویتوریو رِمازا:" بسته بندی بخشی افزوده بر محصول است. به این معنا که باید مستمر و پیوسته و دارای ارتباطات باز با تامین کننده‌ی بسته بندی و تولیدکننده‌ی محصول باشد. "

پیِر بنزی از گروه Artefice :" بسته بندی باید مشتری را اغوا کند و برای هر واکنشی از قبل پیش بینی داشته باشد.  به عبارت دیگر باید کاملا هوشمندانه باشد."

                                                           ص2

مَسیمو روزاتی از گروه Nuceria :" ما هنوز برای تجربه‌ی بسته بندی زیباشناسانه راهی طولانی در پیش داریم.  لازم است به گرایش ها جهت داده شود. بسته بندی نباید گران قیمت یا موجب اتلاف منابع باشد. این مزیت‌ها، ارزش های افزوده ای برای بسته بندی هستند."

آلبرتو پالاوِری از ساشیتال (Sacchital):" فناوری‌های نوین، امکانات نامحدودی را در اختیار ما می‌گذارند. برای درک این فرصت‌ها نیاز به ذهنی باز و آماده داریم. لازم است ارتباط بازی میان ماشین و تولیدکنندگان محصول برقرار باشد. مثل استفاده از  کاغذ سخت برای پاستا از محصولات Rana  Sfogliagrezza . بسته بندی، نمایانگر محصول داخلش است."

چاپ و ارتباطات پس از فروش

کریستینا مِزادرا از Bricocenter :" برای جلب وفاداری مشتری به محصول خود، باید با فکر و بدن او ارتباط برقرار کنید. تاثیرگذاری طعمی که محصول تولیدی در ذهن مشتری باقی می‌گذارد باعث می‌شود باز هم به آن رجوع کند."

آنتونِلا آلتاویلا از کوپ لومباردیا: " ما برای ایجاد ارتباط با مشتری راهکارهای متفاوتی را انتخاب کرده ایم؛  ما داستان خودمان را برایش می‌گوییم و به این ترتیب هم ارزش‌های خود را نشان می‌دهیم و هم عملکردمان را . "

روژِر  بوتی از روبیلانت اَسوشیانتی :"  ما مسلما باید به دنبال خواسته‌های مشتریانمان باشیم. در این راه می‌توانیم ایده‌هایی برای اَشکال محصول  تولیدی‌مان کسب کنیم."

ماکرومِتی از پرِناتال :"  هیچ جادویی برای جلب وفاداری مشتریان  وجود ندارد. ما باید تجربه کنیم و ریسک پذیر باشیم. "

گوسِپ گِلفی از OndulatiGhelfi : " همیشه کوچک ترین کمپانی‌ها خلاق ترند. چرا که نیاز، آن‌ها را به پیش می‌برد. آن ها گرسنه اند."

فدریکو تورنیلی از گروه PRT  : " استفاده از کاغذ، سنتی است اما می تواند نقش‌های جدیدی بگیرد. می‌تواند تعاملی و شخصی باشد و ارتباط ویژه ای با مشتری تشکیل دهد."

در ادامه این سمینار دو روزه در روزآخرمسوولینprint4all  برای مدعوین بازدیدی از کارخانجات Uteco سازنده ماشین آلات چاپ و فلکسو گرافی و نیز کارخانه Omet سازنده ماشین آلات Narrow Web برای چاپ لیبل فراهم نمودند.

شرکت Omet یکی از سازندگان معروف ایتالیایی در زمینه ساخت ماشین آلات چاپ لیبل به صورت رول بیشتر بامرکب پایه Uv است و به صورت سری عملیات تکمیلی اعم از طلاکوب ، برجسته سازی ، پوشالگیری همزمان صورت می گیرد.در ادامه گروه ایرانی به همراه سایر مدعوین به کارخانه Uteco رفته این شرکت سازنده معروف در زمینه ساخت ماشین الات فلکسو و هلیوگراوور و ماشین الات converting   می باشد که مورد استفاده برای چاپ روی فیلم های چاپ شونده و تولید بسته بندی های انعطاف پذیراستفاده می شود .این شرکت تا کنون 3000 دستگاه از انواع ماشین آلات خود را در سطح جهان بفروش رسانده و کلیه خدمات جانبی به صورت Online به خریداران خود ارایه می شود. یکی از فناوری های بکاررفته در ماشین آلات فلکسو ساخت این شرکت استفاده از مرکب های فاقد حلال (Eb Base Ink(که فرایند چاپ کاملا دوستدار محیط زیست خواهد بود . این شرکت سازنده بزرگترین فورمت برای ماشین آلات رول چاپ هلیوگراوور و فلکسو گرافی می باشد و خریدار می تواند با انتخاب آپشن های مختلف حتی رنگ دستگاه را خود انتخاب کند .در پایان خبرنگار ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی با اقای الدو پرتیAldo peretti))مصاحبه ای انجام داده که شمارا به خواندن آن دعوت می نماییم.

لطفا خودتان را به طور کامل معرفی کنید ؟

-اسم من آلدو پرتی) (Aldo Peretiهست و مدیرعامل شرکت اوتِکو(oteko) هستم. همچنین مدیر انجمن تِلِنا وانجمن سازندگان ماشین در تِرِپِنا در ایتالیا و عضو هیات مدیره ی انجمن تلنا در رُم هستم. اوتکو در سطح بین المللی شناخته شده است و ما در زمینه‌ی تولید و ساخت ماشین آلات بسته بندی و چاپ سابقه طولانی داریم وماشین الات ما  کاربری‌های بسیاری را فراهم و انواع ماشین آلات چاپ تولید می‌کنیم. در طی ده سال گذشته بیش از سه بار تغییر و تحولات عمده داشته ایم. با رشد و توسعه ای باورنکردنی بیش از سه هزار ماشین تولید کرده ایم و آن ها را درتمام سطح جهان به فروش رسانده ایم و با تولید این تعداد ماشین آلات می توان گفت در سطح جهان در این نوع فعالیت بی رقیب هستیم. ما با سرمایه گذاریو برنامه ریزی دقیق درکارخانجات جدید خود به این توسعه رسیده ایم.

قبلادر تمام مناطق‌ جهان حضور نداشتیم. چرا که حفظ بازارمان در آمریکا برای ما اهمیت بسیار دارد.  اما با این حال مشتاق هستیم در مناطق قدیمی مانند خاورمیانه  هم سرمایه گذاری کنیم.

-آیا شرکت اوتکوسابقهی فروش ماشین الات در ایران دارد؟

-بله ،ما سابقه ی همکاری قدیمی وطولانی مدتی در ایران داریم، در قالب فروش ماشین‌ الات متفاوت، پشتیبانی از مشتریان، برگزاری سمینار و آموزش، همچنین ، با توجه به  همه‌ی این موارد می توانیم ارتباطات خود را با ایران گسترش دهیم. ما آماده ایم که بیشتر و بیشتر وارد بازار ایران شویم و از این رشد و گسترش ایران پشتیبانی کنیم. همچنین امکانات و جاذبه‌های سرمایه گذتری جالبی در ایران وجود  دارد مانند نسل جوان تحصیل کرده، جمعیت مهندسین مکانیک و تکنسین‌های جوان که ما برخی از آن‌ها را آموزش دادیم. این ها فرصت های خوبی برای ما هستند و ما به دنبال  توسعه‌ی هر چه بیشتر روابط خود در آینده با ایران وجذب فرصت‌های بیشتردر کشورتان هستیم.

-نظر شما درباره ی فروش  ماشین الات خود  در بازار ایران در مقایسه با محصولات  چینی چیست که مشابه تولیدات شما را با قیمت پایین تری عرضه می کنند؟

-بلهاین مشکلی نیست که تنها در ایران با آن مواجه شده باشیم. در دنیای امروز کشورهای دیگری مانند آلمان هم در سطوح بالا  مثل ما با این مشکلات دست به گریبان هستند. حقیقت این است که تکنولوژی ماشین الات  ما بسیار پیشرفته ترو به روز تر از ماشین الات چینی است. وقتی یک فناوری پیشرفته برای صدور داریم و وقتی شما می خواهید روی یک فناوری سرمایه گذاری کنید باید به درستی تصمیم گرفته شود  گزینه های مختلفی پیش رو دارید و تنها صرفا قیمت نباید مد نظر باشد.

-شما دوره های آموزشی مانند فلکسوگرافی دارید ودوره های آموزشی برگزار می کنید. درباره ی این دوره ها توضیح دهید؟ و این که چگونه می توان در این دوره‌ها شرکت کرد؟ ایرانیان علاقمندند در این باره بدانند و این فناوری را بهتر بشناسند.

-ما عضو مهم ترین انجمن فلسکوگرافی در ایتالیا هستیم و دوره هایی گوناگونی را در فلسکوگرافی از ابتدا تا سطوح پیشرفته ونیزسمینارهایی را در این زمینه برگزار می‌کنیم. با این حال بسیار انعطاف پذیر هستیم و تنوع بسیاری در دوره‌های آموزشی ما وجود دارد و آمادگی برگزاری دوره های متنوعی را برای مشتریان خود در کشورهای گوناگون ونیز مشتریان بومیداریم.

-درباره‌ی موضوع و سرفصل های این دوره‌ها ونیز مدت زمان آن توضیح دهید؟

- در این باره هم انعطاف پذیری بسیاری وجود  دارد، از چند روز تا یک یا دو هفته بودهکه بستگی به سطح و سرفصل های آموزشی دارد .افراد می‌توانند در این مدت نحوه‌ی کارکردن ماشین‌ آلات و بر طرف کردن مشکلات چاپی ،آموزش های لازم را یاد بگیرند

-آیا دانشگاهی هم برای آموزش رشته چاپ در ایتالیا وجود  دارد؟

-در ایتالیا ما بهترین دانشگاه ها و موسسات را برای آموزش صنعت چاپ و بسته بندی  داریم.

-سپاسگزارم

 

 





 
 
اخبار و رویدادها      
مقالات      
گزارش و مصاحبه      
خبرنامه الكترونيكی      
برنامه نمايشگاه      
فرم وتعرفه اشتراك مجله      
موسسه‌حاميان‌‌‌چاپ‌و‌بسته‌بندی      
 




































 
 
 
 
 
 
 

Home page  |  About us  |  Personnels  | Magazines   |  Jobs  |  Machinery  |  Advertise  |  News  |  Contact us                     Copyright © 2011, All rights reserved. Support and design by Parsys