رپرتاژ آگهی چیست
چاپ رپرتاژ آگهی در مجله و درج آن در سایترپرتاژ آگهی به نوعی از محتوا گفته می شود که عموما به صورت متنی بوده و در مجلات، روزنامه ها و وبسایت ها و در برخی موارد به صورت محتوای ویدیویی و در رسانه های تصویری منتشر می شود. ظاهر یک رپرتاژ آگهی به شکلی است که مخاطب این احساس را پیدا کرده که محتوای مورد نظر توسط خود رسانه تولید شده و جنبه تبلیغاتی ندارد. با فراگیر شدن هر چه بیشتر فضای وب، بازاریابی محتوا بیشتر مورد توجه بازاریابان قرار گرفته و برندها برای دسترسی و جذب بیشتر مخاطبین به این سمت حرکت کرده اند. از طرف دیگر، نمی توان جایگاه موتورهای جستجو را در سرنخ و مشتری برای شرکت ها در نظر نگرفت. مجموع این ۲ عامل باعث شد تا اهمیت رپورتاژ آگهی روز به روز افزایش یابد؛ چه با هدف برند آگاهی و تثبیت جایگاه برند در ذهن مشتری و چه با هدف بهبود جایگاه سئو و کسب ترافیک ارگانیک بر روی سایت.