Mumm s sparkling wine label truly a work of art
هنرمند و طراح اسپانیایی الکس تروشوت لیبلی را با تصاویر و مفاهیم انتزاعی طراحی کرده است با حباب های جذابی که در شراب می درخشند
تزیین خوب و زیبای بسته ها به برند انرژی و نیرو می بخشند. یک لیبل شیک که روی 3 نوع شراب مختلف برند مام هنر بسته بندی را به سطح بالاتری ارتقا می بخشد.
مام یک برند زیبایی بین المللی و الهام بخش است که مقر آن در روتکاپچن آلمان قرار دارد و لیبل های آن توسط هنرمند اسپانیایی آلکس تروشوت طراحی می شود. هنرمندی که تا به حال برنده ی چند جایزه ی درخشان بین المللی بوده است و طراحی های دیجیتال او شهرت جهانی دارند. او برای آلبوم هنرمندان و خوانندگان مشهوری چون رولینگ استونز و کتی پری هم طراحی کرده است.
تروشوت در ویرایش هنری دوم مام طرح آبستره ای از حباب های زنده و شاد و درخشان شراب با سه نوع رنگ متفاوت خلق کرده است: خشک، خشک افزوده و خشک رُزی (گل سرخی).
این هنرمند درباره ی اثر جدیدش این گونه توضیح می دهد: "فعالیت هنری کاری بسیار پویا و پر تحرک است. من علاوه بر دیدن وتوجه به تاریخچه ی برند به طعم و رایحه ی آن هم در طراحی هایم توجه دارم. "
اولین ویرایش هنری مام در 2014 با آنجا کروئنکه انجام شد.
با چنین طرح پرقدرت و هنرمندانه ای ، تروشات آرت صاحب لیبلی شده که به نحو موثری کارش را تجسم می بخشد. لیبل های انعطاف پذیر کنستانتینا با چالشی هم مواجه هستند : این که لیبل جلدی 360 درجه در آلمان چاپ می شود.
لیبل جلدی این امکان را فراهم می کند که کل بطری با طرح زیبایی پوشش داده شود . جلوه ی مات/درخشان برای لیبل به کار گرفته شده که به محصول ظاهری منحصر به فرد می دهد.
به گفته ی آن کپلمن مدیر تولید مام:"با ویرایش هنری محدود مام ،ارزش های برند را به جایگاه فروش رساندیم. طرح ما محکم و استوار است. بطری ها باید توجه مصرف کنندگان را در طبقه ی فروشگاه ها جلب کنند. پوشش ها با تلالو چند رنگه هستند اما همچنان جلوه ی متالیک اجزای
نقره ای منحصر به فرد هستند مانند خود مام."
لیبل پوششی مزیت های گرافیکی عالی دارد برای آیتم های پیشرفته ایده آل است و علاوه بر جذابیت ظاهری از محصول در برابر نور محافظت می کند و ریسک شکستن را کاهش می دهد.
نظر خود را بگذارید