Ranpak کلیماینر حرارتی RecyCold را برای حمل و نقل با زنجیره سرد راه اندازی کرد
Anpak Holdings در حال راهاندازی یک لاینر حرارتی با نام تجاری RecyCold است که برای پشتیبانی از نیازهای حمل و نقل زنجیره سرد در بازارهای مختلف طراحی شده است. این محصول با پوشش حرارتی مبتنی بر کاغذ ساخته شده است که تضمین می کند محصولات تا 48 ساعت در محدوده دمایی ایده آل خود باقی می مانند و در عین حال قابلیت بازیافت را تضمین می کند.
این شرکت توضیح میدهد که کاغذ لاینر حرارتی کلیماینر نسبت به فناوریهای موجود با عملکرد حرارتی برابر نازکتر و انعطافپذیرتر است، که تنظیمات متعدد و انعطافپذیری اندازه جعبه را در عین حفظ دمای سرد، کاهش ضایعات مواد غذایی و بهبود هزینه و پایداری را ممکن میسازد.
علاوه بر این، لاینر یک راه حل مبتنی بر کاغذ از نظر زیبایی شناسی جذاب ارائه می دهد که ویژگی های برندسازی مثبت را برای مشتریان ارائه می دهد.
کاغذ لاینر حرارتی کلیماینر نازکتر و انعطافپذیرتر از فناوریهای موجود است. «راهاندازی جهانی کلیماینر RecyCold نشاندهنده آخرین نوآوری ما در فضای حمل و نقل پایدار است و تلاشهایی را که Ranpak برای صرفهجویی در هزینهها، افزایش کارآیی و یک سرمای کلی جذاب از نظر زیبایی شناختی انجام داده است، برجسته میکند. راه حل زنجیره ای،» عمر عسلی، رئیس و مدیر اجرایی رانپاک می گوید.
فن آوری بسته بندی زنجیره ای سرد
آستر حرارتی climaliner RecyCold بخشی از نوآوری Ranpak برای رفع نیازهای مشتری است. این می تواند به تنهایی یا به عنوان یک جزء کلیدی در راه حل زنجیره سرد جامع همراه با بسته های خنک RecyCold، یک فناوری که توسط Ranpak به دست آمده و در حال حاضر در اروپا و آمریکای شمالی موجود است، کار کند.
فناوری climaliner میتواند از سه محدوده دمایی متمایز پشتیبانی کند، محصولات محیطی که نزدیک دمای اتاق نگهداری میشوند، محصولات سرد که معمولاً در یخچال نگهداری میشوند یا محصولات منجمد زیر صفر درجه سانتیگراد، نشاندهنده الزامات حیاتی حمل و نقل در سراسر کیت غذای سریعالرشد، غذاهای آماده، آنلاین است. بخش های خواربار فروشی و غذاهای ویژه.
این شرکت ادعا میکند که راهحل climaliner RecyCold میتواند با ارائه بستهبندیهای زنجیر سرد موثر بدون ایجاد آلودگی پلاستیکی به مقابله با ضایعات مواد غذایی کمک کند.
افزایش حمل و نقل اقلام با دمای کنترل شده نیاز به فناوری های مقیاس پذیر و پایدار را افزایش می دهد. عسلی در پایان میگوید: «ما خرسندیم که در میان مجموعه رو به رشد راهحلهای پایدار خود، اقلیمی را برای کمک به مشتریان خود در بهبود عملکرد زنجیره تأمین، کاهش هزینههای نیروی کار، کاهش ضایعات مواد غذایی و دستیابی به اهداف پایداری [زیستمحیطی] خود قرار دهیم.»
نظر خود را بگذارید