• ArabicEnglishGermanPersian
  • | ورود اعضا
  • | ثبت نام رایگان

سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ وبسته بندی با امکانات متفاوت در راستای گسترش وارتقاء تجارت الکترونیکی وتوسعه صادرات غیر نفتی  به روز رسانی شد. 

مهندس سالار شیرخانی مدیر سایت جامع ماهنامه صنایع بسته بندی در گفتگو با خبرنگار مجله صنایع چاپ و بسته بندی گفت: سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ وبسته بندی با امکانات متفاوت در راستای گسترش وارتقاء تجارت الکترونیکی در بین اعضای خانواده صنایع چاپ و بسته بندی و توسعه صنعت چاپ و بسته بندی و صادرات غیر نفتی کشور به روز رسانی شد.  

وی در ادامه افزود: سایت مجله از 4 بخش مجزا تشکیل شده است و امیدواریم  بخش زیادی از نیازهای اعضا محترم صنایع چاپ و بسته بندی در حوزه اطلاع رسانی ، بازاریابی و تبلیغات و فروش ، تجارت الکترونیکی را پوشش دهد. 

در بخش اول یعنی مجله الکترونیکی کاربران می توانند از جدید ترین اخبار ، مقالات ، گزارش های تصویر، گالری تصاویر و فیلم  و کلیپ های آموزشی استفاده نمایند، وی در ادامه افزود: در بخش دیگری از مجله الکترونیکی نیز کاربران می توانند نسخه pdf  مجله را به صورت آنلاین تهیه و نیزاشتراک مجله را دریافت نمایند. شیرخانی گفت: رادیو ونداد کاری جدید در این حوزه  و بخش دیگری از مجله الکترونیکی می باشد در این بخش پادکست های شنیدنی  با موضوع های جذاب و آموزشی تهیه و تولید و منتشر می شود.  

  وی گفت: یکی از مشکلات علاقه مندان، پژوهشگران و محققین و دانشجویان دستیابی آسان به جدید ترین اخبار، مقالات تخصصی در حوزه ی صنایع بسته بندی و چاپ بوده که معمولا هم زمان براست. ما درمجله الکترونیکی با طراحی بخشی به نام دنیای بسته بندی مشکل این قشرازافراد را حل نموده ایم ، کاربران می توانند با کلیک بر روی آیتم دنیای بسته بندی دروازه ی جدیدترین اخبار و مقالات را به روی خود باز نماییند و به راحتی از مطالب خواندنی و جذاب که این موتور جست وجو در مجله الکترونیکی برای آنها مهیا کرده، استفاده وبا ورود به سایت های معتبرو مرجع از اطلاعات گوناگونی بهره مند شوند وعلاوه با ثبت نام دربخش اشتراک مجله الکترونیکی نشریه الکترونیکی ما را هر ماه به صورت رایگان دریافت وازاطلاعات ومطالب خواندنی ومسابقه های عکس ماه وآن استفاده نمایند. ایشان درادامه اظهارداشت: دربخشی ازسایت امکاناتی برای انجام کلیه خدمات برندینگ و تبلیغات لحاظ شده و شرکت ها می توانند ازآن استفاده نماییند. 

سالار شیرخانی درادامه افزود: تجمیع وثبت اطلاعات و دسترسی به بانک اطلاعات دقیق ، شرکت ها وافراد، مدیران در این حوزه از نیازهای اساسی یک صنعت به شمار می آید. وی در ادامه تصریح کرد: امروزه تعدای از سایت های فعال درقالب بانک اطلاعاتی وجود دارد که اطلاعات آنها به روز نبوده ویا ورود اطلاعات و استفاده ازآن برای کاربران دشوار است. ما در نسخه جدید سایت بانک اطلاعاتی این مشکلات را حل نموده ایم . 

 در بانک اطلاعاتی سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی، کاربران می توانند پس ازورود وثبت نام درسایت، اطلاعات شرکت ، بیوگرافی ، سابقه تحصیلی وشغلی خود را وارد نموده وبرای نمایش بهترواصطلاحا نردبانی شدن آن، ازقسمت های مختلف سایت مانند: دستچین ها، مدیران موفق،  گذر گاه طلایی صفحه ی اختصاصی با هدر و کنترل پنل مجزا و قابلیت تغییر اطلاعات و شخصی سازی بهره مند شوند. ونیز با ثبت نام در آگهی نامه از امکانات ایمیل مارکتینگ جهت معرفی بهتر کالا و خدمات خود و ارتقاء فروش محصولاتشان  بهره مند شوند. 

سالار شیرخانی درادامه افزود: یکی از حساس ترین و تعیین کننده ترین مراحل عرضه و فروش کالا ، بسته بندی آن بوده و یک مزیت رقابتی به شمارآمده و قابلیت فروش بیشترو شانس صادرات و ارتقاء صادرات غیر نفتی را باعث می شود. 

ایشان افزودند: با توجه به تجربه و تحقیقات و مطالعات صورت گرفته در بازاروسابقه 15ساله حضورمستمردر نمایشگاه های تخصصی صنایع چاپ و بسته بندی و صنایع وابسته و نیزشناخت کافی از بازارصادرات و واردات ایران شاهد مشکلات زیادی از قبیل: عدم تشخیص فروشندگان وخریداران شرکت های خدماتی و پیمانکاری معتبرازغیرمعتبروعدم شناخت آسان محصولات، ماشین آلات و مواد اولیه با کیفیت ازبی کیفیت، نبود بازاررقابتی ونیز شبکه ی خاص برای قیمت‌گذاری، نبودمرجع خاص برای انجام مشاوره وانعکاس وثبت نظرات مخاطبین درخصوص خریداران، فروشندگان، محصولات، شرکت های خدماتی و پیمانکاری، درانحصار بودن برخی ازمحصولات، رقابت ناسالم ودلال بازی و... در نتیجه شاهد افزایش قیمت وهدررفت زمان و سرمایه بسیاری ازعلاقه مندان دراین صنعت بودیم . لذا برآن شدیم تا با ایجاد ساختاری تکنولوژی محورودرنظرگرفتن بخشی ازسایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته به نام پُل با قابلیت بازاریابی و تجارت الکترونیکی (B2B) رابط وپلی مطمئن بین فروشندگان وخریداران با امکانات کامل و آسان ارتباطی و ارائه مشاوره هوشمند، ایجاد نموده تا درراستای حل این مشکلات گامی اساسی برداریم. ایشان درادامه به مزایای بخش تجارت الکترونیکی پُل برای فروشندگان کالاوخدمات اشاره نموده وگفت: کاربران با استفاده ازبخش تجارت الکترونیکی پل به راحتی فضای کاری خود را به دنیای دیجیتال گسترش می دهند تا همه با برند ونام آنها آشنا شوند و با  خریداران واقعی و معتبرآشنا ومعامله کنید. شیرخانی درپایان گفت: مزایای تجارت الکترونیکی پُل برای خریداران کالا و خدمات نیز زیاد است و کاربران می توانند، کالا، ماشین آلات و مواد اولیه وخدمات مورد نیازخود را ازمیان فروشندگان مختلف بیابند وبا آنها به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند و بهترین قیمت وکیفیت را از فروشندگان مختلف دریافت ومقایسه کرده وسابقه فروشندگان واعتبارآنها را ببینید وبا حرفه ای ها معامله کنند و محصولات و خدمات خود را به خریداران در سراسر ایران ونیز در فاز بعدی با چند زبانه شدن آن به متقاضیان خارج کشورمعرفی نمایند ونیزاز قابلیت هوشمند اطلاع رسانی سایت درهنگام یافتن خریدار یا فروشنده به صورت آفلاین ازپیشخوان خرید و فروش اطلاع رسانی 24 ساعت بهره مند شوند. 

پُل ، تجارت موفق و مطمئن  بدون تعطیلی بین خریدار و فروشنده . 

 

پست مرتبط

نظر خود را بگذارید