بسته بندی حبوبات درکیسه های ارگانیک
Bean pouches present a new take on organics
کیسه های حبوبات به صورت ایستاده روی طبقه های فروشگاه ها : خلاقیتی نوین سبزیجات ارگانیک در کیسه های ایستاده با ظاهر و گرافیک جالب و رنگارنگ که راست روی طبقه ی فروشگاه ها قرار گرفته اند هنجارهای معمول را شکسته اند. در طراحی آن ها از رنگ های طبیعی استفاده شده است.
خط تولید جدید لوبیاهای ارگانیک در یک نوآوری تازه محصولات خود را در شکل و شمایلی جدید به بازار معرفی کرده است. در دریای یک نواختی طبقه ی سبزیجات ارگانیک فروشگاه ها ، لوبیاهای ارگانیک در کیسه های راست و ایستاده با تصاویر تازه و جالب توجه قرار گرفته اند.
تولید پنج کیسه ی متنوع لوبیا توسط کمپانی های محصولات غذایی دره ی سبز، LLC سالم و OR در اکتبر2019 آغاز شد. این شرکت ها قبلا 4 نوع لوبیا ی کنسروی، یک نوع کدو حلوایی کنسروی و 3 نوع سبزیجات فصلی با همان گرافیک زنده و پویا تولید کرده بودند.
کمپانی تولید کننده ی محصولات غذایی دره ی سبز هدفش این بود که بسته بندی خلاقانه ای برای محصولاتش داشته باشد. بسته هایی که بتوان آن ها را از قسمت جانبی باز کرد. بسته هایی که بتوانند با پیام سلامت و تندرستی جمعیت جوان را به خود جذب نمایند.
به گفته ی پت جیفو- مدیر نوآوری CBX – مسئول طراحی گرافیک شرکت : "برای جذب جمعیت جوان گرافیکی زیبا، ماجراجویانه و متهورانه می خواستیم. گرافیکی که این پیام را به مخاطب برساند: " این محصول، این مادر هزارساله برای شما بهترین است"
طبقه ی محصولات کنسروی فروشگاه ها پر از قوطی های کنسرو رنگارنگ است. ما می خواستیم محصول ارگانیکمان جنبه ی متمایزتری داشته باشد و بتوانیم پیام محصولات غذایی مفید و خلاقانه مان را به مخاطبین برسانیم. "
شرکت های تولید کننده ی محصولات غذایی ارگانیک در ساحل شرقی و غربی ایالات متحده ی آمریکا- کمپانی مادر هزارساله ، دره ی سبز,CBX دریافته اند که محصولات ارگانیک جهان سال های بعد را تغییر خواهد داد. چفیو :" ما با محصولات ارگانیک مان می خواهیم سبک زندگی سالم و تندرست را ترویج کنیم. "
گِرِگ . اِ س. لیپمن معاون و دستیار مدیرCBX : " ما دیدیم در این جای کار فرصتی برای خلاقیت و متفاوت بودن وجود دارد. گزینه ی ارگانیک کلاسیک مدت زمان زیادی نیست که وارد منوی مصرف کنندگان شده است. ما می خواهیم تحول، صداقت، جذابیت و خلاقیت را به مصرف کنندگان معرفی کنیم."
اولین و بزرگ ترین تمایز این کیسه ها حالت ایستاده بودن آن هاست و شکافی که در بالا دارند و به راحتی می توان آن ها را از آن قسمت باز کرد. گرافیک کیسه ها و قوطی ها شامل تصاویری از دره ی سبز، سبزیجات پرطراوت، کوهستان های بنفش که خورشید طلایی در بالای آن می درخشد و علایم رمزی ساده می شوند."
چفیو:" ما فونت هایی می خواهیم که شخصیت مان را نشان دهند. فونت هایی که نشان دهند محصولات ما مستقیما از دست کشاورزان خارج شده اند." تصاویر لوبیاها و سبزیجات معرفی کننده ی محصولات ما هستند. در پشت بسته ها دستورتهیه و استفاده هم درج شده است."
سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته جدیدترین اخبار و مقالات را در سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی مطالع نمایید.
ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی
نظر خود را بگذارید