اگهی نامه ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی
بازاریابی ایمیلی با هدف تبدیل مشتری بالقوه یا بالفعل از طریق پست الکترونیکی گفته میشود. ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یک روش اصولی برای ایجاد وفاداری مشتریان به یک کسب و کار بوده و عاملی مهم در فروش محصولات و خدمات بهحساب میآید. شما از طریق ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی میتوانید مشتریان و یا کاربران سایت خود را همیشه درکنار خود داشته باشید. با ثبت نام در بخش بازار الکترونیکی، اطلاعات شرکت ویا محصول و خدمات خود در صفحات بازار الکترونیکی درج خواهد شد وسه مرتبه در ماه به آدرس های بانک ایمیل صنوف مختلف وفعال در زمینه صنایع چاپ و بسته بندی و صنایع وابسته اعم صنایع چاپ ،سلولزی ،کارتن و ورق، بسته بندی آرایشی و بهداشتی ،لاستیک و پلاستیک ، صنایع غذایی و نوشیدنی ،شیرینی وشکلات، نان و آرد کاشی و سرامیک و... تهیه شده است ، ارسال می شود
خبرنامه ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی به بیش از 7000 شرکت مربوط به حوزه چاپ اعم از صنایع غذایی و دارویی و ارایشی و بهداشتی ارسال شد .
شرکت های ثبت شده در اگهی نامه ماهنامه صنایع چاپ و بسته بندی عبارتند از
آیاتای پلاست
43 درصد از ایمیل های ارسال شده باز شدند که با توجه به میانگین جهانی 30 درصد این مقدار عالی است
یکی از مهمترین کارها برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ، تحلیل نتایج و بهینهسازی ایمیلها است.
چند شاخصی که در ادامه معرفی میکنیم مهمترینها هستند.
نرخ باز کردن (Open Rate): نرخ باز کردن نسبت تعداد کاربرانی که ایمیل شما را باز کردند، نسبت به کل دریافتکنندههای ایمیل است.
نرخ کلیک (Click-Through-Rate): در کل با نرخ کلیک میخواهیم بفهمیم چند نفر روی لینکهای یا دکمههای مختلف داخل ایمیل کلیک کردهاند.
نظر خود را بگذارید